Werkzaamheden Ehv-Vl 10/11 sept 2011
Forum: Algemeen - Algemeen
09-09-2011 13:03:07
nielske90
nielske90
Morgen en overmorgen zijn er werkzaamheden op Ehv-Vl, waarbij dus busvervoer plaatsvindt. Uit de reisplanner haal ik het volgende;
- Stopbus Ehv, Hmbv, Hmh, Hm, Hmbh, Dn, Hrt
- Snelbus Ehv, Hm, Dn, Hrt, Vl
- Snelbus Ehv, Hrt, Br, Vl
Nu is het sowieso allemaal al niet lekker gepland omdat de A67 tussen Hm en Ehv dichtgaat wegens werkzaamheden. Daar komt bovenop dat de A270 (Hm-Ehv) maar één rijstrook open heeft en op zaterdagochtend helemaal dichtgaat. Zeker op zaterdagochtend is er tussen Ehv en Hm voor de bussen dus waarschijnlijk geen doorkomen aan.
Om het allemaal nog onhandiger te maken zijn er twee festivals waaronder het Impact-festival te Hm met 25000 bezoekers. Voorgaande jaren betekende dit extra lange treinen, dit keer zal het extra druk worden in de bussen.

Nu las ik ergens dat de werkzaamheden plaatsvinden aan de bovenleiding tussen Hm en Br en aan een viaduct op Br-Hrt. Ik weet niet of iemand de precieze aard van de werkzaamheden kan controleren, maar betekent dit dat Ehv-Hm in principe gewoon te gebruiken is? Is het dan niet mogelijk om de 'standaard maatregel' (=keren te Ehv) te laten gaan en treinen in Hm te keren? Zou een hoop schelen, dus is er iemand die hier meer van weet?

Laatst bewerkt door nielske90 op 09-09-2011 13:03
 

09-09-2011 14:39:56
robbertc
robbertc
Er zijn ook werkzaamheden tussen Ehv en Hm; inbrengen van palen en damwanden...  

09-09-2011 14:50:19
nielske90
nielske90
Ah, te Hmbv dus. Bedankt voor de duidelijkheid. Nu maar hopen dan dat het een beetje mee valt met het verkeer, zodat de NS-bussen toch nog vooruit kunnen...