31-07-2011 23:21:19 | ||
---|---|---|
mdj
|
Heel stiekem was er op 25 juli een nieuw wijzigingsblad in gegaan, waarbij er op http://waarisdetrein.nl/treinfan/drgl/2011-5/mat.txt een nieuw materieeloverzicht staat. De veranderingen tov die van 13 juni: -522-533-546-557 met ICM ma-vr ipv IRM. -554 ma/do met IRM (vrijdag was al planmatig) -565 ma/vr met IRM -728-739 ma/vr met IRM -3600 (door werkzaamheden dus Ah-Rsd) geheel ICM, enkel op zondag 1 omloop IRM. -4008 gaat van DDAR naar IRM op di/vr, op ma blijft het DDAR. -avondomloop van SGMm in de 4800/5400 is niet meer, wordt gewoon met DDAR gereden. -7500 (door werkzaamheden dus Ed-Nm) met IRM, echter de 7586/7587 alleen op zaterdag met SGMm -9691 met IRM op zaterdag -12000 (voor de gelegenheid Zl-Ah) met 6 omlopen, 5 met een 1700ST, 1 met IRM -13685-13690 met SLT op vrijdag, op de andere dagen SGMm (voorgaand wijzigingsblad zou dat op alle dagen SGMm zijn.) Bij twijfel: gebruik beton. |
31-07-2011 23:35:52 | ||
---|---|---|
j.jager
|
Trein 526 rijd op vrijdag nu ook met virm, dit was icm i.v.m. de virm in trein 554. |
22-08-2011 15:17:33 | ||
---|---|---|
ZJ37
|
Een hele aparte verdeling Rtd/Gvc gedurende de middagspits in de NoordOost dit wijzigingsblad: 550 komt te Ut aan met 11 bakken ICM: 3 voor Gvc en 8 voor Rtd. En een uur later: 554 komt te Ut aan met 14 bakken VIRM: 10 voor Gvc en 4 voor Rtd. |
22-08-2011 18:48:34 | ||
---|---|---|
woepje
|
En erg logisch ook ja. Volgens mij vertrekt de 20554 ook op een drukker tijdstip dan de 20550 uit Ut, zeker nu de vakantie aan zn einde loopt. |
22-08-2011 19:35:13 | ||
---|---|---|
daniel_ddr
|
Dan nog niet geheel logisch aangezien de 554 met ICM juist andersom gesplitst wordt/werd (6 Gvc, 9 Rtd) Dagelijks Amf-Klp v.v. - Kijk ook eens op http://www.ovinnederland.nl |