Aankomende bijzondere ritten als RSS-feed Aankomende bijzondere ritten als RSS-feed  

Za 16 apr 2011 t/m zo 17 apr 2011 -- Werkzaamheden Rsn/Nvd-Hgl, Amfs-Dld, Gvc-Gd, Ah-Nm, Gn-Leer

Rsn/Nvd-Hgl
Amfs-Amf-Dld
Gvc-Gd
Ah-Nm
Gn-Leer

Rsn/Nvd-Hgl

=140 Internationale Trein Duitsland-Bh-Shl, is opgeheven in Nederland en rijdt Bh-Duitsland. In Nederland rijdt een 691600 Shl-Rsn.
=1600 IC Shl-Es, is opgeheven Rsn-Es en rijdt Shl-Rsn.
=1700 IC Gvc-Es, rijdt als IC 691700 Rtd-Ut-Hvs-Rsn. (zie werkzaamheden Gd-Gvc en Amf-Dld).
=7000 SPR Apd-Aml/Es is opgeheven Rsn-Es en rijdt Apd-Rsn
=7900 SPR Nvd-Es is opgeheven.

Extra ingelegd:

=28500 IC Hgl-Es
Hgl V.27/57
Esd .32/02
Es A.36/06

Es V.27/57
Esd .32/02
Hgl A.37/07

=28600 IC Hgl-Es
Hgl V.12/42
Esd .17/47
Es A.21/51

Es V.12/42
Esd .17/47
Hgl A.22/52

=691600:
Trein 140 wordt vervangen door trein 691678 op het traject Rsn-Shl
Trein 141 wordt vervangen door trein 691621 op het traject Shl-Rsn
Trein 142 wordt vervangen door trein 691670 op het traject Rsn-Shl
Trein 143 wordt vervangen door trein 691629 op het traject Shl-Rsn
Trein 144 wordt vervangen door trein 691662 op het traject Rsn-Shl
Trein 145 wordt vervangen door trein 691637 op het traject Shl-Rsn
Trein 146 wordt vervangen door trein 691654 op het traject Rsn-Shl
Trein 147 wordt vervangen door trein 691645 op het traject Shl-Rsn
Trein 148 wordt vervangen door trein 691646 op het traject Rsn-Shl
Trein 149 wordt vervangen door trein 691653 op het traject Shl-Rsn
Trein 240 wordt vervangen door trein 691638 op het traject Rsn-Shl
Trein 241 wordt vervangen door trein 691661 op het traject Shl-Rsn
Trein 242 wordt vervangen door trein 691630 op het traject Rsn-Shl
Trein 143 wordt vervangen door trein 691669 op het traject Shl-Rsn

=691700:
Omdat er een omleiding geldt, staan onderaan de pagina de wijzigingen in de volgnummers.


Amfs-Dld

=500 IC Gvc-Gn, rijdt als IC 690500 Rtd-Ut-Hvs-Gn. (Zie werkzaamheden Gd-Gvc).
=1500 IC Asd-Amfs, is opgeheven.
=1700 IC Gvc-Es, rijdt als IC 691700 Rtd-Ut-Hvs-Rsn. (zie werkzaamheden Gd-Gvc en Rsn-Hgl).
=2800 IC Rtd-Amf/Dv, is opgeheven Ut-Amf/Dv en rijdt Rtd-Ut.
=5600 Stoptrein Zl-Ut, is opgeheven Amf-Ut en rijdt Zl-Amf.

Extra ingelegd:
=690500:
Omdat er een omleiding geldt, staan onderaan de pagina de wijzigingen in de volgnummers.
=691700:
Omdat er een omleiding geldt, staan onderaan de pagina de wijzigingen in de volgnummers.

Gvc-Gd

=500 IC Gvc-Gn, rijdt als IC 690500 Rtd-Ut-Hvs-Gn (zie werkzaamheden Amf-Dld).Tussen Gvc-Ut rijdt een via Wspl omgeleide 700500.
=1700 IC Gvc-Es, rijdt als IC 691700 Rtd-Ut-Hvs-Rsn (Zie werkzaamheden Amf-Dld en Rsn-Hgl). Tussen Gvc-Ut rijdt een via Wspl omgeleide 701700.
=2000 IC Gvc-Ut, is opgeheven.
=9800 SPR Gvc-Ut is opgeheven Gvc-Gd en rijdt Gd-Ut.
=20500 IC Ut-Rtd is opgeheven.
=21700 IC Ut-Rtd is opgeheven.

Extra ingelegd:
=690500
Omdat er een omleiding geldt, staan onderaan de pagina de wijzigingen in de volgnummers.
=691700
Omdat er een omleiding geldt, staan onderaan de pagina de wijzigingen in de volgnummers.

=700500 IC Gvc-Ut
Omdat er een omleiding geldt, staan onderaan de pagina de wijzigingen in de volgnummers.
Gvc V .45
Gv .51
Gd .27
Ut A.46

Ut V.44
Gd .04
Gv .41
Gvc A.44

=701700 IC Gvc-Ut
Omdat er een omleiding geldt, staan onderaan de pagina de wijzigingen in de volgnummers.
Gvc V .15
Gv .21
Gd .57
Ut A.16

Ut V.14
Gd .34
Gv .11
Gvc A.14

Ah-Nm
3000 IC Hdr-Nm is opgeheven Ah-Nm en rijdt Hdr-Ah
3100 IC Shl-Nm is opgeheven Ah-Nm en rijdt Shl-Ah
3600 IC Zl-Rsd is opgeheven Ah-Nm en rijdt Zl-Ah. tussen Nm-Rsd rijdt de 703600.
7600 SPR Zp-Nm is opgeheven Ah-Nm en rijdt Zp-Ah.
31100 Stoptrein Ah-Tl(Syntus) is opgeheven Za-Ah en rijdt Tl-Za.

Gn-Nsch-Leer
20300 Stoptrein Gn-Leer(Arriva) is opgeheven.
37500 Stoptrein Gn-Nsch(Arriva) is opgeheven.
37800 Stoptrein Gn-Zb(Arriva) is opgeheven.




Volgnummers
De 690500 rijdt tussen Gn->Amf in het orginele pad en tussen Ut->Rtd in het pad van een uur later.
Tussen Rtd->Ut in het pad van een uur eerder en Amf->Gn in het orginele pad.

Voorbeeld:
-Trein 690542 rijdt tussen Gn-Amf in het pad van de 542, tussen Ut-Rtd in het pad van de (20)546.
-Trein 690573 rijdt tussen Rtd-Ut in het pad van de (20)569, tussen Amf-Gn in het pad van de 573.

De 691700 rijdt tussen Rsn->Amf in het pad van een uur eerder, tussen Ut->Rtd in het eigen pad.
Tussen Rtd->Ut in het orginele pad en tussen Amf-Rsn in het pad van een uur later.

Voorbeeld:
-Trein 691740 rijdt tussen Rsn-Amf in het pad van de 1736, tussen Ut-Rtd in het pad van de (2)1740.
-Trein 691731 rijdt tussen Rtd-Ut in het pad van de (2)1731, tussen Amf-Rsn in het pad van de 1735.

Tussen Ut->Gvc rijdt een 700500 en een 701700 die bij vertrek te Ut het eigen volgnummer heeft tov het orginele pad. (geldt tussen Ut-Gd)
In de andere richting rijdt de 700500/701700 bij vertrek te Gvc 7 minuten later tov de orginele 500 en 1700. Tussen Gd-Ut dus in het pad van een half uur later

Voorbeeld:
Trein 700566 rijdt tussen Ut-Gd in het pad van de 566.
Trein 700573 vertrekt te Gvc 7 minuten later dan de orginele 573 en rijdt tussen Gd-Ut in het pad van de 1775.