Vrijdag 2 november 2007t/m Zondag 4 november 2007 Grootschalige werkzaamheden rondom Utrecht
Werkzaamheden 2 november
Ut-Odw/Bdg + Bkl-Hmla: geheel buiten dienst
- 1400 rijdt tot Utzl
- 8893 rijdt tot Wd

Werkzaamheden 3 november
Hvs: Spoor 3 buiten dienst
- 700 en 1600 oneven via spoor 901 Hvs
- 700 en 1600 even via spoor 902 Hvs
- 1400 rijdt via Ac
- 1500 even geheel opgeheven
- 1500 oneven opgeheven met uitzondering van 1519 en 1587, stoppen beide te Hvs spoor 901
- 4929 t/m (+4) 4969 opgeheven
- 4922 t/m (+4) 4966 opgeheven; 4920 t/m (+4) 4988 via spoor 902 Hvs
- 5700 even via spoor 902 Hvs in iets gewijzigde tijdsligging
- 5800 oneven via spoor 901 Hvs
- 5800 even via spoor 902 Hvs

Brn: spoor 3 buiten dienst
- 700 en 1600 in beide richtingen via spoor 802 Brn
- 5521 t/m 5589 opgeheven St-Brn, 5516 t/m 5586 opgeheven Brn-St, korte kering in St spoor 352 en daardoor iets gewijzigde tijdsligging tot Ut.
- 5800 oneven via spoor 801 Brn
- 5800 even via spoor 802 Brn

Ut-Odw/Bdg + Bkl-Hmla: geheel buiten dienst
- 1400 rijdt tot Utzl
- 500 en 1700 opgeheven Ut-Gvc, serie keert op zichzelf te Ut spoor 11
- 20500 en 21700 geheel opgeheven
- 2000 opgeheven Ut-Gvc, serie keert lang op zichzelf via spoor 35 Ut
- 2800, 12500 en 12700 opgeheven Ut-Rtd. 2800 keert op zichzelf te Ut spoor 12
- 8800 opgeheven Ut-Bdg, korte kering in Bdg spoor 301 en daardoor iets gewijzigde tijdsligging tot Ledn
- 4000 opgeheven Bkl-Rtd, rijdt extra Bkl-Ut en keert te Ut spoor 18a
- 9700 en 704000 ingelegd Gdg-Rtd
- 9800 en 19800 ingelegd Gdg-Gvc

Ut: na 21.00 geheel buiten dienst
- 319 rijdt normaal
- 104 en 222 rijden via Utm-Hvs.
- 1400 rijdt tot Utzl
- 3000 opgeheven Asd-Nm vanaf 3077 en 3074. Ingelegd 703000 Db-Nm in pad 3000, keert
te Db spoor 801. 3095 rijdt alleen Ah-Nm
- 3500 opgeheven Ut-Shl vanaf 3577 en 3576
- 4000 opgeheven Bkl-Rtd, rijdt extra Bkl-Utzl
- 7200 opgeheven Ut-Utzl vanaf 7277 en 7272, rijdt extra Asdz-Shl in gewijzigde tijdsligging en wordt daardoor vernummerd in 697200
- 500/1700 opgeheven Amf-Gvc vanaf 574 en 577. 1791 rijdt wel Uto-Amf
- 20500, 21700, 2000, 2800 geheel opgeheven
- 8800 opgeheven Ut-Bdg, korte kering in Bdg spoor 301 en daardoor iets gewijzigde tijdsligging tot Ledn
- 9700 en 704000 ingelegd Gdg-Rtd
- 9800 en 19800 ingelegd Gdg-Gvc
- 4900 geheel opgeheven
- 5500 opgeheven Ut-Uto (NB ook St-Brn), keert Uto spoor 901 vanaf 5572 en 5579
- 5700 opgeheven Ut-Uto, keert Uto spoor 902 vanaf 5773 en 5778
- 5600 opgeheven Ut-Uto, keert Uto spoor 903 vanaf 5672 en 5677
- 5900 opgeheven Ut-Db, keert Db spoor 803 vanaf 5972 en 5977
- (1)6000 opgeheven Ln-Ut, keert Ln spoor 55b vanaf 16072 en 6081
- 800 opgeheven Ln-Asd, keert Ln spoor 54b vanaf 874 en 879

Werkzaamheden 4 november
Hvs: Spoor 3 buiten dienst
- 700 en 1600 oneven via spoor 901 Hvs
- 700 en 1600 even via spoor 902 Hvs
- 1400 rijdt via Ac
- 1500 even geheel opgeheven
- 1500 oneven opgeheven met uitzondering van 1523 en 1587, stoppen beide te Hvs spoor 901
- 4929 t/m (+4) 4969 opgeheven
- 4922 t/m (+4) 4966 opgeheven; 4920 t/m (+4) 4988 via spoor 902 Hvs
- 5700 even via spoor 902 Hvs in iets gewijzigde tijdsligging
- 5800 oneven via spoor 901 Hvs
- 5800 even via spoor 902 Hvs

Brn: spoor 3 buiten dienst
- 5525 t/m 5589 opgeheven St-Brn, 5520 t/m 5586 opgeheven Brn-St, korte kering in St spoor 352 en daardoor iets gewijzigde tijdsligging tot Ut.
- 5800 oneven via spoor 801 Brn
- 5800 even via spoor 802 Brn
- 700 en 1600 in beide richtingen via spoor 802 Brn

Ut-Odw/Bdg + Bkl-Hmla: geheel buiten dienst
- 1400 rijdt tot Utzl
- 500 en 1700 opgeheven Ut-Gvc, serie keert op zichzelf te Ut spoor 11
- 20500 en 21700 geheel opgeheven
- 2000 opgeheven Ut-Gvc, serie keert lang op zichzelf via spoor 35 Ut
- 2800, 12500 en 12700 opgeheven Ut-Rtd. 2800 keert op zichzelf te Ut spoor 12
- 8800 opgeheven Ut-Bdg, korte kering in Bdg spoor 301 en daardoor iets gewijzigde tijdsligging tot Ledn
- 4000 opgeheven Bkl-Rtd, rijdt extra Bkl-Ut en keert te Ut spoor 18a
- 9700 en 704000 ingelegd Gdg-Rtd
- 9800 en 19800 ingelegd Gdg-Gvc