13-01-2006 23:20:52
ronald
ronald
Op zondag rijdt trein 93261 van Acht via Eindhoven naar Beverwijk,maar als ik in de doorkomststaat van Eindhoven de drgl van deze trein opvraag zie ik dat deze trein ook in Sittard komt. Hoe zit dit precies. Kan iemand hier meer over vertellen.  

13-01-2006 23:29:51
luc
luc
93261 rijdt niet van At naar Ehv (zie drgl-uitvoer). Het vertrek in At heeft te maken met de nachtovergang om 2u, zie de diverse topics die daar al over geopend zijn. Overigens wel vreemd dat het op sommige dagen wel goed staat als je, namelijk op donderdag en vrijdag.

Ah, ik zie wel wat anders dat fout gaat. Op zondag staat de trein ingelegd als At-Bvhc-Std-Bvhc. At-Bvhc is de trein die zaterdag uit Std vertrekt, Std-Bvhc is de zondagse trein (die met de nachtovergang niks te maken heeft, omdat die trein vroeger rijdt.



Laatst bewerkt door luc op 13-01-2006 23:33
 

14-01-2006 02:09:12
roadrunner
roadrunner
Een andere rede waarom het soms wel goed staat en waarom soms niet, is ook de volgorde waarin de treinen in de bestanden staan. Dit is niet altijd in dagvolgorde, maar lijkt volkomen willekeurig te zijn. Somda slaat ze op zoals ie ze tegenkomt, en dat is dus soms netjes op volgorde, en soms niet.