dienstregeling rondom Marco Borsato
Forum: Dienstregelingen en omlopen - Bijzondere ritten (DRGLs)
18-10-2006 16:04:19
taigagaai
Moderator
taigagaai
Vanaf vrijdag beginnen de concerten van Marco Borsato in het Gelredome. Op de site van de NS staat te lezen dat er extra treinen rijden. Naar Utrecht vertrekt een extra trein om 00.08 en naar Zwolle om 00.11.  

18-10-2006 16:07:05
mark
mark
Er staat idd niks in de doorkomststaan, dat kan twee dingen betekenen.
1. Of de treinen staan geheel nog niet in de database en komen bij de update
2. Of de treinen staan wel in de database maar hebben geen dienstregeling waardoor ze niet in de doorkomststaat verschijnen
 

18-10-2006 16:08:47
mren
mren
Trouwens, een dienstregeling rondom Marco Borsato, is dat net zo iets als een rondje om de kerk?

Wat me vooral opvalt is dat NS mensen uit Groningen en Friesland het advies geeft om met de auto te gaan.
 

18-10-2006 16:39:52
berndt
berndt
Is vanwege werkzaamheden tussen Arhmen en Zutphen. Ze kunnen dan de aansluiting in Zwolle niet meer halen.  


18-10-2006 20:07:18
rogier
rogier
Quote
mark: Er staat idd niks in de doorkomststaan, dat kan twee dingen betekenen.
1. Of de treinen staan geheel nog niet in de database en komen bij de update
2. Of de treinen staan wel in de database maar hebben geen dienstregeling waardoor ze niet in de doorkomststaat verschijnen

NS heeft ze zelf ook nog niet ontdekt:
Quote
ns-voorliegbericht: Reisadvies
Raadpleeg de NS Reisplanner voor exacte vertrek- en aankomsttijden en de laatste aansluitingen. De extra treinen worden op dit moment nog niet getoond in het reisadvies.

Ik ben benieuwd of de extra treinen ooit wel getoond worden, het duurt ten slotte nog zeker twee dagen voor het eerste concert. En anders is het weer afwachten of dat wat beloofd is, ook daadwerkelijk rijdt.

Laatst bewerkt door rogier op 18-10-2006 20:07
 

18-10-2006 21:01:35
Somda
Somda
Die treinen rijden beslist. Het verschijnen van die treinen in reisplanners hangt af van het gereed maken van de dienstregelings-aanschrijving en de eerstvolgende overdracht naar reisinfo. Anders had Somda de gegevens ook al, van welke bron dan ook afkomstig.  

18-10-2006 21:20:03
rogier
rogier
Ik herinner me een geval in Arnhem enige tijd geleden, waarbij treinen hetzij niet, hetzij op andere tijden reden dan aangekondigd.
Leuk trouwens dat je aangeeft waar het verschijnen van de informatie vanafhangt, maar denk je niet dat die info twee dagen voor het concert wel in de planner had mogen staan?